Abang Gengster Falls in Love, novel Malaysia

Abang Gengster Falls in Love, novel Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 27.00
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

Product details of Abang Gengster Falls in Love, novel

INI kisah Nick Batman and the gang…Black, Mark, Zainal dan Malik. NAMA dia dalam surat beranak ialah Nik Benjamin bin Nik Borhan. Nama gengsternya pula Nick Batman. Nama kampungnya, Amin! Ada sebab Nick menjadi gangster. Ketua kumpulan yang membuat jenayah di waktu malam…

KISAHNYA dengan Bella bermula apabila Malik dan Zainal tersalah culik! Nak culik Bella Marmara, anak musuhnya, terculik pula Bella Qistina…Tambah masalah, dia terjatuh cinta dengan tebusannya…

“Er... saya ni bosnya Bella, pak cik,” beritahu Nick dengan gaya penuh sopan melayan orang tua. Saat ini mereka sedang duduk di ruang tamu.
Bella juih bibir. Bos konon! Werkkk! Nick yang nampak reaksi Bella hanya buat tidak tahu. Biarlah Bella nak kutuk ke apa...yang penting, hati orang tua kena jaga. Takkan dia nak cakap...
“Saya Nick Batman, ketua gengster dan penjenayah. Saya culik anak pak cik. Nak paksa dia kahwin dengan saya.” Boleh ke gitu? Mahu dia kena parang kejap lagi.

BELLA yang positif...
“Nick... saya rela awak samun saya,” ujar Bella malu-malu
“Doa dulu,” bisik Bella meminta Nick berdoa dahulu sebelum ikatan mereka berganjak selangkah lagi.
Nick kerut dahi. Dia tergaru kepala sedikit. “Doa apa?” soalnya polos.
Bella kemam bibirnya kuat. Nak saja Bella membebel kepada Nick, itulah orang suruh pergi kursus kahwin tu bersebab, supaya tak jadi macam ni lah! Hish Nick ni! Nak kahwin koboi sangat. Ni ler jadinya.

“Hish! Kalau aku tahu Bella ada kawan cun macam tu, dah lama aku suruh si babun dua orang tu culik kawan dia sekali! Boleh kita kahwin sama-sama!” - Black

“Aku mengaku aku jahat. Gengster la, mafia la, penjenayah la, penyamun la, bla..bla..bla.. Tapi, aku pun manusia biasa. Ada hati dan perasaan.” – Nick

“Saya tahu mana awak nak pergi, Nick. Please, baru tadi awak mendekatkan diri dengan Allah. Dan sekarang awak nak buat kerja tu?” - Bella

Specifications of Abang Gengster Falls in Love, novel

What's in the box:
  • 1 book
General Features:
SKU OE702MEAC2HVUJANMY-162949839
ISBN/ISSN 2147483647
Warranty type No Warranty
Questions About This Product
Please Login or Register to ask question to the seller.
Login or Register to ask the seller now and answer will posted here.
My Questions
Questions and answers from Sam Bookshop
Answers from other sellers


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
19 Very pleased
4 star
14 Satisfied
3 star
5 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top