Abang Sayang Adik Manis (Novel Melayu, Anaasa, Novel, Novel Murah, Novel Adaptasi) Malaysia

Abang Sayang Adik Manis (Novel Melayu, Anaasa, Novel, Novel Murah, Novel Adaptasi) Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 8.95
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

Blurb“Manalah aku cabar kau. Kau tu yang tak berani. Mulut je cakap besar tapi pengecut.Sungguh.. Sampai sekarang aku tak faham apa motif kau serang aku dekat sini ni! Kau ingatmuka kau kacak sangat ke sampai asyik nak muncul dekat depan aku ni?” ~ Chomel Mayesa“Pengecut kau kata aku? Eh, kau ni memang nak kenalah. Jangan panggil aku Zaif,kalau aku tak buat kau melutut dengan aku!! ~ Zaif Affendy”Menjadi tukang kasut!Chomel Mayesa, menyambung legasi arwah ayahnya menjadi tukang kasut. Tidakpernah peduli dengan pandangan orang lain. Apatah lagi dengan lelaki bernama Zaif Affendy.Perkenalan secara tidak sengaja dengan Zaif Affendy yang merupakan pelanggannyatelah memulakan segalanya. Zaif, sombong dan bongkak. Zaif juga yang pembersih dancerewet tahap kritikal! Zaif yang selalu menyakitkan hati.Salah faham mula timbul bila Chomel membantu Catilya, teman wanita Zaif yang hampirterjatuh dan dalam masa yang sama Zaif telah terlihat aksi mereka. Kerana terlampau sayangpada Catilya, timbul rasa cemburu. Zaif mula curiga dan menuduh Catilya curang keranaperwatakan Chomel yang seperti lelaki tetapi suka memakai topi berwarna pink!“Oii… Sudahlah Mat! Orang dah tak hendak, buat apa tersua-sua. Terima sajakenyataan dan tak payah jadi orang yang bebal.”~ Chomel Mayesa“Diamlah, tomboi! Nama aku Zaif lah , bukan Mat tau!”~ Zaif AffendyDek kerana tak tahan dengan perangai cemburu melampau Zaif, Catilya telah mengambilkeputusan memutuskan hubungan antara mereka. Pergaduhan besar mula tercetus kerana Zaifmenyangka Chomel adalah punca segala-galanya.Akan berpenghujungkah perseteruan antara mereka? Sedangkan pantai lagi berubah biladipukul ombak, inikan manusia yang punya pelbagai rasa. Antara marah dan suka, banyakbezanya. Antara benci dan rindu, jauh maksudnya. Jom telusuri kisah mereka dalam naskah ini.


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
25 Very pleased
4 star
10 Satisfied
3 star
1 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top