Search
Bahasa Hati Kita Malaysia

Bahasa Hati Kita Malaysia

Status: In stock
RM 26.00
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

  • Suitable for leisure reading
  • Good content
  • Excellent publisher

Satu ketentuan bila Qalam Azad a.k.a Que yang sinis dipertemukan dengan Dian Jehanna Puteri a.k.a Jed yang bengis. Bukan sekali dua, malah berkali-kali. Biar dielak, biar ditolak, tetap juga terjadi. 

“Kalau kau rasa aku nak layan kau macam puteri kat sini, silaplah. Boleh cari orang lain.” - Que.  “Aku tak susahkan orang lain. Aku susahkan diri sendiri. Kau apa kisah?” – Jed

Jed yang tersasar. Jed yang memberontak kerana marahkan orang tua. Hadirnya seorang Que dalam dunia kelamnya, membuka mata hati, menampakkan sinar cahaya. Dia harus berubah menjadi seorang bidadari besi untuk melayakkan diri sebagai isteri di sisi lelaki sehebat Que. Tapi..rasa seperti dia tak mampu. 

“Kau memang benci aku, kan?” tanya Jed pada Que.  “Aku tak cakap aku benci...”  “Tapi, kau tak suka aku,” cantas Jed.  “Pun aku tak cakap aku tak suka...” Que renung Jed dua saat.  “Kalau tak suka, aku tak luang masa dengan kau, aku tak dukung kau, bawak pergi hospital, siap tunggu lagi. Tak jadi orang bodoh kejar kau sampai ke Sungai Tua sana, bawak kau makan, bungkuskan nasi, nasihatkan kau...”

Hati mereka mula berbicara. Bahasa sunyi itu hanya mereka saja yang mengerti. Bagi Que, tugasnya mendidik Jed menjadi seorang puteri akan berakhir bila wanita itu menjadi isteri. Tapi... ianya tidak semudah yang diinginkan. 

“Jauh lagi aku kena jalan untuk sampai tahap tu...” - Jed  “Aku boleh temankan hingga sampai ke destinasi...” - Que.

Mampukah seorang Qalam Azad membentuk Dian Jehanna Puteri menjadi sri kandi besi yang sentiasa teguh berdiri di sisi suami? Bahasa hati mereka ada jawapannya.

Spesifikasi oleh Bahasa Hati Kita

  • Jenama
    OEM
  • SKU
    OE702MEAAEVUDLANMY-30872631
  • Jenis jaminan
    Tiada Waranti
  • ISBN/ISSN
    9789670718064
  • Model
    Media
Apa di dalam kotak
1 x item


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
12 Very pleased
4 star
7 Satisfied
3 star
3 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed
Bahlut Malaysia

Bahlut Malaysia

SKU: 39748

RM 22.77
Secret Husband Malaysia

Secret Husband Malaysia

SKU: 39015

RM 32.00

Tag:

Tag:

Back to top