Search
Bukan Sementara Malaysia

Bukan Sementara Malaysia

Status: In stock
RM 20.90
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

  • Suitable for leisure reading
  • Good content
  • Excellent publisher

“Aku rasa aku dah jatuh cinta. Antara aku dengan Azura tu... aku lagi berhak ke atas suami aku.”

“Ini soal hati, Farisa. Kita baik macam malaikat sekali pun, kita cantik macam bidadari sekali pun, kalau hati tak suka, tak guna juga.”

Tapi aku sayangkan dia. Aku cintakan dia. Semenjak aku bergelar isteri kepada Afiq Qusyairi, aku Siti Farisa, telah berikrar bahawa perkahwinan ini bukan sementara.

Walaupun pada mulanya aku sanggup mengorbankan usia mudaku untuk lelaki itu semata-mata demi janji yang aku buat dengan Azura, namun setelah mendengar nasihat mak, aku nekad untuk memikat hati lelaki yang kugelarkan suami.

“Angah dengar ni nasihat mak, walaupun angah kahwin dengan Afiq bukan atas dasar cinta, tapi semailah cinta dalam hati angah, insya-Allah... suatu hari nanti, angah akan menjadi kecintaannya. Jadikan dia insan yang beruntung kerana memiliki angah.”

“Dalam rumah tangga tu ada pergaduhan tu, biasalah ngah. Tapi jangan sampai melarat. Maafkanlah kerana memaafkan itu akan membuatkan cinta dalam hati makin bersemi. Kalau si suami sedang marah dan berpaling muka dengan angah, jangan pancing amarahnya lagi. Angah kena pandai ambil hati suami tau.”

Baiklah, mak. Angah pasti tak akan sia-siakan setiap ajaran mak kepada angah. Angah relakan semua ni bukan saja sebab mak dan keselamatan adik-beradik perempuan angah, tapi angah juga mahu menjadi seorang isteri yang bakal mencium haruman syurga.

Tapi…benarkah aku tidak boleh mencintai suami aku sendiri, hanya disebabkan janji yang dah tak boleh aku mungkiri?

“Farisa... kenapa jadi macam ni? Jangan utamakan orang yang menjadikan kau pilihan. Tolonglah, Farisa. Kau tahu kan apa akibatnya kalau kau suka Abang Afiq. Kau tahu kan Abang Afiq hanya sukakan Kak Zura. Kau tahu kan semua tu?”

Tapi benarlah. Cinta itu pelik. Cinta itu memang ajaib. Kadangkala susah untuk memikirkannya. Begitu juga perasaan cinta yang dialami Farisa. Adakah cintanya akan berbalas? Dan layakkah Farisa dihukum atas kesalahannya yang memungkiri janji yang dulu berlaku antara Afiq, Azura, dan dia? Aku bukan isteri sementara Afiq Qusyairi. Bukan!

Spesifikasi oleh Bukan Sementara

  • Jenama
    OEM
  • SKU
    OE702MEAAEVU9GANMY-30872482
  • Jenis jaminan
    Tiada Waranti
  • ISBN/ISSN
    9789670707204
  • Model
    Bukan Sementara
Apa di dalam kotak
1 x item


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
19 Very pleased
4 star
14 Satisfied
3 star
5 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed
Bahlut Malaysia

Bahlut Malaysia

SKU: 39748

RM 22.77
Secret Husband Malaysia

Secret Husband Malaysia

SKU: 39015

RM 32.00

Tag:

Tag:

Back to top