Cik Sederhana dan Encik Segak, Novel Airisz Malaysia

Cik Sederhana dan Encik Segak, Novel Airisz Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 18.90
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

  • SINOPSIS.
  • AKU? Anak yatim piatu. Kerja biasa saja pun. Kadang-kadang aku jadi tukang kebun, kadang-kadang aku kerja kemas bilik di homestay, kadang-kadang aku kerja hantar bunga. Suka hati akulah nak kerja apa. Janji, aku gembira.
  • Aku jumpa seorang jejaka ni. Bajet kacaklah. Mula-mula jumpa, dia serupa terkejut tengok aku. Macam tak pernah tengok perempuan. Tak tahulah muka aku macam Angelina Jolie atau muka isteri Shrek. Tapi aku target macam isteri Shrek.
  • Lepas tu mulalah dia cari pasal. Paling teruk, dia tuduh aku curi kemeja dia yang taraf buat kain buruk. Siap nak saman aku sehinggakan aku buat-buat balik negeri, Sierra Leone.
  • Rupa-rupanya, dia nak berkenalan dengan aku saja. Hampeh betul!
  • “Saya tanya, siapa nama awak?”
  • “Rissa…”
  • “Nama penuhlah!”
  • Eh, tak puas hati pula dia.
  • “Saadiah Za'azie Rissa.”
  • “Siapa?”
  • Aku dah agak. Siapa pun yang tanya nama aku, mesti tanya balik semula walau aku jawab dengan jelas.
  • “Saadiah Za'azie Rissa.”
  • “Apa pasal panjang sangat nama awak? Ayah awak memang nak dera bakal menantu dia ke?”
  • Saat dia bawa aku bertemu keluarganya, aku dah mula risau. Boleh ke keluarga dia terima aku? Kami bukankah dari darjat yang berbeza?
  • Dan inilah kisah kami berdua. Aku, cik yang serba serbi sederhana dan dia, encik segak yang sentiasa kelihatan sempurna.

Specifications of Cik Sederhana dan Encik Segak, Novel Airisz

  • Brand
    Novel
  • SKU
    459198591_MY-723082919
  • Author
    Airisz
  • Warranty Type
    No Warranty
  • ISBN/ISSN
    9789670992440


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
15 Very pleased
4 star
10 Satisfied
3 star
1 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top