Search
Cinta 3 Rasa Malaysia

Cinta 3 Rasa Malaysia

Status: In stock
RM 21.90
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

Product details of Cinta 3 Rasa

“Awak?” tegur Amanda.
Tengku Rayyan tersentak. Mati langkahnya. Kepalanya menoleh ke arah Amanda yang berdiri tegak di muka pintu. Memandangnya tanpa kerdip.
“Awak buat apa ni?” Tengku Rayyan tersengih. Kepalanya yang tak gatal digaru. Tak sangka dia kantoi depan Amanda. Sedari tadi matanya tak dapat lelap kerana memikirkan satu hal penting.  “Ermmm… abang haus.” Spontan jawapan itu yang meniti pada bibirnya. “So?” dahi Amanda terjongket tinggi. “Ermmm… nak minta tolong sayang bancuhkan Nescafe untuk abang.” “Laaa… ye ke? Habis tu kenapa tak ketuk pintu?” “Abang takut sayang dah tidur.”  Amanda sekadar menggeleng sambil tersenyum nipis. Pantas dia melangkah turun ke bawah untuk membancuh air Nescafe buat suaminya. “Abang tunggu kat ruang tamu ya.” Ujar Tengku Rayyan seraya melabuhkan punggungnya di atas sofa. Alat kawalan astro dicapai lalu channel HBO menjadi pilihannya. Ketika itu filem komedi romantik 50 first date lakonan Adam Sandler dan Drew Barrymore sedang keudara. Selang lima minit, Amanda muncul di ruang tamu bersama mug berisi Nescafe. Dihulurkan mug merah itu kepada Tengku Rayyan. Setelah itu dia ingin melangkah untuk naik ke atas namun suara Tengku Rayyan yang memanggil namanya memaksa dia berpaling. “Dah mengantuk ke?” tanya Tengku Rayyan kala matanya memandang paras Amanda yang cantik. Amanda menggeleng.  “Kalau macam tu jom temankan abang tengok wayang. Bosan la tengok sorang diri.” Ajak Tengku Rayyan. Dia mengensot sedikit memberi ruang kepada Amanda duduk di sebelahnya. Amanda menurut. Dilabuhkan punggung bersebelahan dengan suaminya itu. Mata memandang cerita yang tersiar di skrin televisyen. Ada Drew Barrymore di situ. Kebetulan memang Amanda peminat pelakon bertubuh montok itu. Orangnya cantik dan pandai menghayati watak. Tengku Rayyan dan Amanda diam tak berkutik. Masing-masing memberi tumpuan pada jalan cerita yang terhidang depan mata. Tiba pada satu babak, keduanya mula berdebar. Cerita orang putih memang tak lepas dari babak yang satu ini. Amanda ketap bibir. Rasa nak saja dia melarikan diri ketika itu juga. Tak sanggup menonton babak romantik itu bersama Tengku Rayyan. Merah padam wajahnya. Sempat dia melirik Tengku Rayyan. Bukan main mata lelaki itu memandang babak yang ditayangkan. Lelaki, memang sukalah jalan cerita macam itu. Tiba-tiba, jari Tengku Rayyan yang menjalar ke bahu Amanda membuatkannya tersentak. Nak menjerit tapi lidahnya keluh.  “I love you, sayang.” Bisik Tengku Rayyan dekat ke telinga Amanda. Romantik bunyinya sehingga Amanda tak keruan. Jiwanya kian kacau. Semakin lama, wajah Tengku Rayyan kian mendekat. Amanda pula sudah tak tentu arah jadinya. Berdebar hebat jantungnya. Rasa nak pecah. Jika dia boleh lari, dah lama dia berlari naik ke atas. Namun langkahnya terkunci.

Specifications of Cinta 3 Rasa

What's in the box:
  • 1 x item
General Features:
SKU OE702MEAAERZ8QANMY-30646450
ISBN/ISSN 2147483647
Model Cinta 3 Rasa
Warranty type No Warranty
Questions About This Product
Please Login or Register to ask question to the seller.
Login or Register to ask the seller now and answer will posted here.
My Questions
Questions and answers from Sam Bookshop
Answers from other sellers


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
17 Very pleased
4 star
12 Satisfied
3 star
3 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed
Bahlut Malaysia

Bahlut Malaysia

SKU: 39748

RM 22.77
Secret Husband Malaysia

Secret Husband Malaysia

SKU: 39015

RM 32.00

Tag:

Tag:

Back to top