Search
Cinta Ke 2 Malaysia

Cinta Ke 2 Malaysia

Status: In stock
RM 20.90
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

Product details of Cinta Ke 2

Belum pun berkahwin Erin Natasha sudah pun mengandung. Kejadian yang tidak disengajakan itu benar-benar membuatkan Erin mati akal dan degup jantungnya seakan terhenti. Perkahwinan yang dirancang bersama Zareef mengundang derita buat Erin. Zareef meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya. Erin hilang punca.

Bagaimana dengan nasib anak yang dikandungnya? Mampukah dia menyimpan rahsia itu seorang diri? Namun wasiat yang diamanahkan oleh Nek Sarah telah membuka lembaran baru dalam hidupnya. Dia bersetuju berkahwin dengan Harris Haikal walaupun dia tahu sepupunya itu sudah mempunyai kekasih.

Dan Harris Haikal pula terpaksa menerima Erin kerana harta keluarganya. Dia sanggup melakukan apa saja agar harta keluarganya dapat diwarisi.Tegarkah hati Erin meneruskan ikatan perkahwinan tersebut walaupun saban hari saban waktu hatinya sering disakiti oleh suaminya. Adakah cinta kedua menjanjikan bahagia buat mereka berdua?

“Hai tuan doktor, takkan tak faham maksud dua line tu. Kalau mak dan ayah tahu mati Erin.- Erin Natasha

“Alah Erin awal sebulan aje. Dah ekspres nak buat macam mana. Terima ajelah salah kita. Anak itu kan anak kita juga. Jangan risau Zareef akan bertanggungjawab. - Zareef

“Jadi, kau mengandung anak haramlah sekarang.Tak sangka ya gadis kampung yang nampak alim macam ni pun boleh terpedaya dengan lelaki. Kau ingat aku ni apa? Badan kebajikan ke? Sorry Erin kau cari orang lain saja. Aku tak mahu terlibat dengan masalah kau.”– Harris Haikal

Specifications of Cinta Ke 2

What's in the box:
  • 1 x item
General Features:
SKU OE702MEAAEVTWFANMY-30872018
ISBN/ISSN 2147483647
Model Cinta Ke 2
Warranty type No Warranty
Questions About This Product
Please Login or Register to ask question to the seller.
Login or Register to ask the seller now and answer will posted here.
My Questions
Questions and answers from Sam Bookshop
Answers from other sellers


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
11 Very pleased
4 star
6 Satisfied
3 star
2 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed
Bahlut Malaysia

Bahlut Malaysia

SKU: 39748

RM 22.77
Secret Husband Malaysia

Secret Husband Malaysia

SKU: 39015

RM 32.00

Tag:

Tag:

Back to top