Search
Cinta Si Gadis Dobi Malaysia

Cinta Si Gadis Dobi Malaysia

Status: In stock
RM 24.00
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

  • Suitable for leisure reading
  • Good content
  • Excellent publisher

ARDINI SYAZA, gadis periang dan manja. Suka buat kesimpulan tanpa bertanya. Dunia hari-harinya hanyalah Armada dan Kedai Dobi Mesra. Hinggalah suatu hari, dia bertemu dengan seorang jejaka yang membuat hidupnya huru-hara. 

"Nama?" soal Dini.  "Ajad." "Huh? Abjad? Dalam banyak-banyak nama, Abjad nama kau." Dini ketawa terbahak-bahak. Tak selindung langsung.  "Ajad. A-J-A-D. Nasib aje kau ni cun tau," tempelak si pemilik kasut biru. Geram.  "Telefon?" Dini tahan sabar. "012-7771717. Keep in mind. Manalah tahu kau rindu kat aku." Si pemilik kasut biru kenyit mata.

AJAD SAFIY, baru pulang dari luar negara setelah bosan merantau. Auranya kuat. Suka mengusik dan mudah mesra tapi belum bersedia untuk terikat dengan mana-mana perempuan sehinggalah bertemu Ardini Syaza. 

“Ardini Syaza. She's our great accountant, Ajad,” beritahu Dato' Salleh.  “What?!” Ajad rasa macam nak terjun bangunan lima belas tingkat itu. Gadis dobi tu akauntan? Aduhhh… mana nak letak muka ni. Dahlah dia mengutuk Dini kaw-kaw. Orang kata, tak kenal maka tak cinta. Bila dah kenal mulalah suka. Ardini tak mahu, tapi Ajad tetap nak juga. Tatkala Ardini dah boleh terima, Ajad pula tunjuk perangai dia. Bermulut manis dengan semua wanita buat Ardini curiga. Tapi, Ajad kata.. hati dia hanya untuk Ardini. Cuma Ardini yang suka buat kesimpulan sendiri. Jadinya, nak salahkan siapa?

Specifications of Cinta Si Gadis Dobi

  • Brand
    China OEM
  • SKU
    OE702MEAAEVU4KANMY-30872307
  • Warranty Type
    No Warranty
  • ISBN/ISSN
    9789670718217
  • Model
    Cinta Si Gadis Dobi
What’s in the box
1 x item


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
24 Very pleased
4 star
9 Satisfied
3 star
5 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed
Bahlut Malaysia

Bahlut Malaysia

SKU: 39748

RM 22.77
Secret Husband Malaysia

Secret Husband Malaysia

SKU: 39015

RM 32.00

Tag:

Tag:

Back to top