DIA DATO TERLAJAK SENGAL, novel Malaysia

DIA DATO TERLAJAK SENGAL, novel Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 27.00
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

  • 100% Original
  • new
  • Ready Stock

Dia..lelaki yang punya segalanya. Harta, pangkat dan kedudukan. Rupa paras yang mampu menggugat hati si gadis. Belum lagi dengan body ‘tilam kekabunya’ yang cukup untuk membuatkan si gadis dilanda angau.

“Makhluk apa ni Pija?”

“Inilah makhluk pembunuh, D.”

“Bukan orang utan ke?”

“Orang utan mana ada jambang yang ohsem macam ni. Inilah makhluk Tuhan yang paling seksi yang aku pernah nampak.”

“Ini bukan seksi Pija, ini seksa namanya..”

Namun, bila sengal seorang Dato’ Arjuna itu muncul, Irdina yang blur dan sopan juga boleh bertukar menjadi senget dan kuat menjawab demi melayan si sengal yang kadang-kala boleh bertukar menjadi mamat ketul ais.

“Betis yang tengah bunting tu tak payah nak tunjuk dekat orang. Orang tak terliur pun kalau tengah bunting macam tu.”

“Bukannya sengaja saya nak tunjuk, yang awak pergi pandang tu kenapa?”

“Kalau dah terpampang depan mata, semua orang pun akan pandang, Dina.”

“Awak saja yang pandang, bermakna awak jelah yang terliur dengan betis bunting padi saya ni. Cakap tak terliur, tapi pandang jugak.”

Itu baru seisi ‘beramah mesra’ antara si sengal dan si senget. Belum lagi si kecik bulat a.k.a M.R. Riezman yang turut menyelit bersama dengan sengalnya.

“Kenapa aunty tepung gomak pakai gaun kembang macam ni?”

“Cantik kan? Macam Puteri Elsa.”

“Tak nampak pun macam Puteri Elsa. Riez tengok dah macam lampu meja dalam bilik kerja daddy je.”

Bila anak buah dengan pak buah bergabung kesengalan, yang menjadi mangsa sudah pastilah si senget Irdina. Huru-hara hidupnya dalam melayan kesengalan yang mampu menyentap hati dan jantung. Belum lagi dengan sikap Arjuna yang sentiasa berubah-rubah. Sengal, sinis dan beku.

Sesungguhnya sengal itu ohsem, namun hanya ada satu di dalam kepala Irdina.

‘Kalaulah membunuh itu bukan satu jenayah berat.

Specifications of DIA DATO TERLAJAK SENGAL, novel

  • Brand
    OEM
  • SKU
    OE702MEACLQ36SANMY-207845237
  • Warranty Type
    No Warranty
  • ISBN/ISSN
    9789672035169
What’s in the box
1 x DIA DATO TERLAJAK SENGAL


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
18 Very pleased
4 star
13 Satisfied
3 star
4 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top