DIA KETUK PINTU HATIKU Malaysia

DIA KETUK PINTU HATIKU Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 23.00
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

  • Nur Hasliya meneruskan hidup dalam trauma yang dihadapinya setelah terselamat daripada kemalangan ngeri. Pintu hatinya untuk lelaki tertutup setelah kejadian ngeri tersebut. Namun, kehadiran Adli, merangkap sahabat abang kembarnya mengetuk hatinya untuk jatuh cinta lagi. Shahrul Adli melarikan diri ke Perlis setelah cintanya dikhianati kekasih hati, Rita dan abangnya sendiri. Namun, ketika hatinya kian terubat, Rita hadir menagih kembali cintanya. Adli buntu. Tiada siapa yang boleh membantunya melarikan diri daripada pujuk rayu Rita melainkan Liya.
  • “Ini Liya. Bakal isteri aku. Kami akan bertunang dan berkahwin tak lama lagi. I dah move on. So kita masing-masing ikut haluan sendiri. So, jangan buat kecoh di sini.” – SHAHRUL ADLI
  • “So nak buat macam mana sekarang ni?” – NUR HASLIYA
  • “Kita kahwin!” – SHAHRUL ADLI
  • Kerana budi, Liya sanggup menerima cadangan Adli untuk mengahwininya walaupun dia tahu hati Adli hanya untuk Rita. Sehinggalah pada hari janji terpateri, Adli melarikan diri bersama Rita. Liya kelu seribu bahasa. Bagaimana mampu dia mengharungi hidup dengan tohmahan orang kampung sekali lagi? Setelah mengetahui cerita sebenar, Adli menjejaki Liya sehingga ke rantau orang.
  • “Hati manusia ni kompleks. Sekarang dia cakap cinta. Esok lusa cakap simpati pula. Cukuplah sekali hati aku disakiti dan dikhianati. Kepercayaan aku kat dia dah hilang. Dia cakap apa-apa pun aku dah tak percaya. Sekarang ni, aku nak fokus kat diri aku sendiri. Aku tak nak fikir pasal orang lain. Aku harap sangat hangpa semua faham.” – NUR HASLIYA
  • Dapatkah Liya terima Adli semula? Adakah cinta atau simpati yang dirasai oleh Adli selepas mengetahui cerita sebenar? Berjayakah Adli mengetuk pintu hati Liya buat kali kedua? Kerana budi, aku jatuh hati...


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
25 Very pleased
4 star
10 Satisfied
3 star
1 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top