Dia Qasyrina Izzara (Novel Melayu, Anaasa, Novel, Novel Murah, Novel Adaptasi) by Arsya Aisya Malaysia

Dia Qasyrina Izzara (Novel Melayu, Anaasa, Novel, Novel Murah, Novel Adaptasi) by Arsya Aisya Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 22.88
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

BLURB Qasyrina Izzara! Gadis cantik yang diberi jolokan playgirl. Siapa yang tidak kenal dengan nama itu. Kelab mana yang tidak pernah dia kunjungi. Dirinya sering diintai jejaka bermata helang. “Oh my! Adam Mikail, you jangan nak jual minyak dengan I ok. I know you. I tahu buaya yang dalam diri you tu tak boleh nak dijinakkan.” - Qasyrina “Well, you lah jinakkan buaya tu.” - Adam Dia Iqram Maliq lelaki sederhana yang kacak. Manis dan lancang. Tapi lancang dia hanya dengan Qasyrina Izzara. Matanya sakit setiap kali melihat gadis itu berpakaian. “Pakaian kau tu macam tak cukup kain tau. Mata aku ni memang la suka tengok perempuan bertelanjang macam kau ni, tapi mata hati aku ni seksa tau.” - Iqram Dari pergaduhan kecil hatinya terusik. Sebab itu orang tua selalu berpesan, jangan benci sangat lama-lama sayang. Itulah yang terjadi di antara keduanya. Cinta datang menyapa tanpa diduga. “Qasyrina Izzara, demi Allah aku cintakan kau.” - Iqram Luahan Iqram terpaksa dilupakan kerana kisah silamnya. Dia tidak layak untuk lelaki itu. Dia menjauh, Iqram mendekat. Lemas. Akhirnya dia memutuskan untuk membuka kebenaran siapa dirinya. Mampukah Iqram menerima siapa Qasyrina yang sebenar? Masih utuhkah cinta lelaki itu? Apakah kisah yang membelenggu Qasyrina?


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
20 Very pleased
4 star
5 Satisfied
3 star
1 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top