Search
Dia...Kekasih Hati Malaysia

Dia...Kekasih Hati Malaysia

Status: In stock
RM 22.00
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

Product details of Dia...Kekasih Hati

Memilih Haikal walau tanpa restu ibunya, Khalisha tetap bahagia kerana Haikal suami yang sangat penyayang. 

“Lisa minta maaf sebab susahkan abang.” - Khalisha 

“Laa... nak rasa bersalah kenapa pulak. Lisa kan isteri abang. Tentu abang kena jaga Lisa. Dah tanggungjawab abang sebagai suami.”- Haikal 

Bagi Khalisha, tak ada yang kurang dalam rumah tangga mereka kecuali anak. Hampir tiga tahun usia perkahwinan, mereka masih belum dikurniakan cahayamata. 

“Kalau tak ada anak pun, abang dah ada Lisa, itu sudah lebih dari cukup daripada segala isi dunia ni.”- Haikal  Itu kata Haikal, Tapi kata Khalisha, dia rasa kekurangan. Anak adalah pengikat kasih. Tanpa anak, dia tiada apa-apa untuk mengikat Haikal kekal bersamanya. Kerana itu, rasa curiga sering menghantui diri. Sekecil-kecil perkara boleh menjadi sangat besar buat Khalisha.

“Dengar dulu, sayang!” Haikal mula mengejar Khalisha. “Nak dengar apa? Dah buat depan mata pun! Itu baru depan mata Lisa. Belakang?!”

“Lisa... abang tak macam tu.” Haikal cuba memujuk. 

“Habis macam mana?! Dah pegang-pegang, cium-cium rambut bagai...” Khalisha sudah hampir menangis. “Apa abang rasa, kalau Lisa buat perkara yang sama?” Pantas Khalisha melangkah keluar. 

“Abang tahu Lisa tak akan buat begitu pada abang.” Haikal terus mengekori Khalisha ke pintu kondo mereka. Apa sudahnya nanti perkahwinan mereka bila ada orang ketiga yang cuba mengambil kesempatan atas kebaikan Haikal?

Specifications of Dia...Kekasih Hati

What's in the box:
  • 1 x item
General Features:
SKU OE702MEAAEVUCVANMY-30872603
ISBN/ISSN 2147483647
Model Media
Warranty type No Warranty
Questions About This Product
Please Login or Register to ask question to the seller.
Login or Register to ask the seller now and answer will posted here.
My Questions
Questions and answers from Sam Bookshop
Answers from other sellers


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
13 Very pleased
4 star
8 Satisfied
3 star
4 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed
Bahlut Malaysia

Bahlut Malaysia

SKU: 39748

RM 22.77
Secret Husband Malaysia

Secret Husband Malaysia

SKU: 39015

RM 32.00

Tag:

Tag:

Back to top