Search
Eh, Biar Betul? Malaysia

Eh, Biar Betul? Malaysia

Status: In stock
RM 20.90
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

Product details of Eh, Biar Betul?

“Manusia merancang dengan cita-cita... Allah menentukan dengan cinta-NYA.”

Nur Najwa Sallehuddin, seorang setiausaha di Mega Bina Holdings telah kehilangan suaminya pada hari mereka diijabkabulkan dan automatik memegang title janda berhias.

Perempuan janda berhias itu sangat dikenali penduduk di situ kerana majlis walimahnya yang bertukar menjadi tragedi. Puas orang taman makan nasi minyak free padahari itu selepas majlis sanding yang tidak jadi. Ada beberapa orang pemuda dan jejaka di kawasan itu yang cuba untuk mengisi jawatan kosong itu, tetapi sehingga setakat ini masih belum dipeduli. Jeffri, anak Mak Som yang kerja dengan JKR itu? Cuma dia tidak berkenan dengan Mak Som itu yang gaya Mami Jarum. Bergerak kaki, bergerak juga mulutnya. Kalau dah jadi mentua, sudah tentu bila orang mengata, dia sama dapat tempiasnya. Itu yang dia reject lamaran dari Jeffri dahulu.

Yusman yang pakai motor Aprillia RSV tu? Hisy! Lelaki tu memang buat orang sakit jantung dengan bunyi deruman motosikalnya yang berkuasa tinggi itu ibarat guruh membelah bumi. Habis satu taman pakat-pakat menggelarnya dengan nama Man Tonggek kerana motosikalnya itu.

Bagaimana pula dengan Najmi, Khairul Syafiq, Dato' Khairy dan Tan Sri Azizan? Jodoh itu rahsia Allah. Di antara lelaki-lelaki itu, tulang rusuk kiri siapakah yang dimiliki oleh Nur Najwa?

“Malulah saya Sin... hari tu saya pergi rumah dia pinang untuk anak lelaki saya. Sekarang ni, kamu nak suruh saya pulak yang kahwin dengan dia, tak malu ke?” ~ Tan Sri Azizan

“Wawa pun tahu jugak, mak mesti malu dengan teman-temannya sebab Wawa pilih Tan Sri untuk jadi suami. Untuk mengelak daripada gosip yang berpanjangan, lebih baik Wawa keluar dari daerah ni, ayah.” ~ Nur Najwa

“Betullah! Tak ingat ke you pernah pijak kasut I kat kantin sekolah waktu rehat berebutkan mi kari mak cik kantin tu yang kaw-kaw rasanya?” ~ Najmi

Specifications of Eh, Biar Betul?

What's in the box:
  • 1 x item
General Features:
SKU OE702MEAAEVUDOANMY-30872634
ISBN/ISSN 2147483647
Model Eh, Biar Betul?
Warranty type No Warranty
Questions About This Product
Please Login or Register to ask question to the seller.
Login or Register to ask the seller now and answer will posted here.
My Questions
Questions and answers from Sam Bookshop
Answers from other sellers


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
23 Very pleased
4 star
8 Satisfied
3 star
4 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed
Bahlut Malaysia

Bahlut Malaysia

SKU: 39748

RM 22.77
Secret Husband Malaysia

Secret Husband Malaysia

SKU: 39015

RM 32.00

Tag:

Tag:

Back to top