Search
Elusan Kasih Malaysia

Elusan Kasih Malaysia

Status: In stock
RM 21.90
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

Product details of Elusan Kasih

SITI FAZZURA - Hidupnya penuh dengan derita dan sengsara. Hanya kerana menjadi seorang isteri kepada lelaki yang dicintainya, dirinya kian dipinggirkan keluarga. Hanya disebabkan dia sudah tidak menarik lagi pada pandangan seorang suami dia juga diceraikan. Saat itu Riyadh hadir sebagai penyelamat. Menghulurkan kasih sayang yang tulus hanya untuk kedua-dua anaknya.

MOHD RIYADH RIZQULLAH - Dia lelaki sempurna. Bila takdir menemukan dia dengan Aqilah dan Fazmizie, pintu hatinya terbuka untuk sebuah ikatan perkahwinan dengan kekasih hati yang dicintai. Malangnya, tatkala masa itu tiba dia kehilangan. Bahkan dia ditinggalkan tanpa sebarang kata. Saat itulah takdir bagai menyatukan dia dengan Fazzura. Bagi Fazzura dia hanya mahu lelaki ini membenci dirinya. Dia hanya janda yang tidak layak untuk berdampingan dengan jejaka sempurna seperti Riyadh.

“Aku dah agak... keluarga aku sendiri pun tak nak bela orang gila ni. Kau pulak yang teringin nak bela. Tu pun sebab anak-anak aku je. Kalau tak sebab anak-anak aku ni tak mungkin kau nak dengan aku. Aku ni janda! Cacat! Gila!”- Siti Fazzura Kehendak orang tua Fazzura yang ingin dia berkahwin dengan lelaki yang merangkap sepupunya sendiri membuatkan Fazzura kian terluka. Menerima Ammar Haikal sepupunya sendiri umpama menyerahkan diri untuk terluka bagi kali yang kedua. Namun, apa pilihan yang dia ada apabila ibunya kian mendesak.

“Saya janji ini bukan sahaja soal anak-anak. Tapi, soal cinta. Saya cintakan awak. Siapa pun awak, apa pun adanya awak, yang penting hati saya awak dah tawan. Mereka mahu saya menjaga awak. Mereka tinggalkan kita dengan semangat dan pesanan yang sampai bila-bila pun saya tak akan lupakan.”- Mohd Riyadh Rizqullah. Dapatkah mereka bersatu dalam sebuah ikatan perkahwinan? Mampukah Fazzura memberi hatinya peluang untuk menerima Riyadh. Elusan kasih Riyadh tidak pernah putus untuknya. Ikhlaskah? Atau itu hanya atas alasan simpati terhadap dirinya semata-mata?

Specifications of Elusan Kasih

What's in the box:
  • 1 x item
General Features:
SKU OE702MEAAEVU78ANMY-30872402
ISBN/ISSN 2147483647
Model Elusan Kasih
Warranty type No Warranty
Questions About This Product
Please Login or Register to ask question to the seller.
Login or Register to ask the seller now and answer will posted here.
My Questions
Questions and answers from Sam Bookshop
Answers from other sellers


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
25 Very pleased
4 star
10 Satisfied
3 star
1 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed
Bahlut Malaysia

Bahlut Malaysia

SKU: 39748

RM 22.77
Secret Husband Malaysia

Secret Husband Malaysia

SKU: 39015

RM 32.00

Tag:

Tag:

Back to top