ENCIK KEMBAR JATUH CINTA Malaysia

ENCIK KEMBAR JATUH CINTA Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 28.00
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

  • 100% Original
  • New
  • Ready Stock

TENGKU ZALIF baru selesai solat namun Didi masihdi atas katil. Puas dia mengejutkan isterinya tetapitidak dihiraukan oleh Didi. Akhirnya Tengku Zalif solatsendirian.

“Saya kira sampai tiga, kalau awak tak bangunjugak. Siap!” Tinggi nada Tengku Zalif.

Didi menekup mukanya dengan bantal. Malasmendengar leteran suaminya.“Okey, tak nak dengar, kan…” Tengku Zalifbergegas ke bilik air dan membawa semula segayungair.

“Siap kau! Degil sangat.” Laju langkahnya ketepi katil. Bantal yang menekup muka Didi dirampaslantas air di dalam gayung dicurah ke atas muka Didi.Rasakan!

Tercungap-cungap Didi saat air masuk kedalam lubang hidungnya. Sepantas kilat dia duduk.

“Awak ni kenapa? Nak bunuh saya ke?” SoalDidi sambil terbatuk-batuk. Jelingan diberikan padasuaminya.

Tengku Zalif tersenyum puas. “Ha’ah. Memang.Kalau boleh orang yang tak nak solat ni, dibunuh saja.Senang sikit kerja aku! Tak banyak dosa nanti. Hei!kau dengar sini! Aku ni suami kau, tau? Dari atassampai bawah aku tanggung dosa kau! Sekarang kautak payah banyak cakap. Kau bangun! Solat!” TengkuZalif dah macam singa. Keturunan drakula.

Mata Didi terbeliak. Laju langkahnya ke bilikair. Selang beberapa minit Didi keluar semula danterpaksa melakukan solat yang sekian lama dia tidaklakukan, di hadapan suaminya sendiri.

Tengku Zalif sudah menyiapkan baju untukisterinya. Sejurus sahaja Didi melipat telekung,Tengku Zalif menyerahkan baju pada isterinya

“Kau nampak tak iron board kat hujung tu. Kaugosok baju aku ni. Lepas tu dalam rumah ni kau kenapakai baju longgar-longgar macam ni. Kau jangan nakmenggedik pakai baju hantu bungkus tu!”Tengku Zalif sudah memulakan misinya. Didihanya menurut. Banyak benda dia kena bersabarsemata-mata mahu diceraikan. Didi meneliti bajublouse saiz L.

“Saya saiz S kenapa kena pakai saiz L?”

Tengku Zalif yang sedang ralit melihat tab ditangan terus bangun dari katil. “Sebab dalam rumahni, ada mata-mata yang tak boleh pandang tubuhkau! Kalau kau nak sangat baju saiz S, kau bolehpakai depan aku saja. Faham?”

Spesifikasi oleh ENCIK KEMBAR JATUH CINTA

  • Jenama
    OEM
  • SKU
    OE702MEABS9BB2ANMY-139786034
  • Jenis jaminan
    Tiada Waranti
  • ISBN/ISSN
    9789672035190
Apa di dalam kotak
1 x ENCIK KEMBAR JATUH CINTA


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
14 Very pleased
4 star
9 Satisfied
3 star
5 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top