Hanya Kamu Johanna, Dilla Ahmad Malaysia

Hanya Kamu Johanna, Dilla Ahmad Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 19.20
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

  • SINOPSIS.
  • "Pasti ada sesuatu perkara yang awak buat sampai umi hantar awak ke mari, kan?" - Syed Harraz
  • "Saya dah bunuh seseorang!" - Johanna
  • Pertama kali bertentang mata dengan Johanna, Syed Harraz tidak suka dengan imej gadis itu. Dari atas sampai ke bawah, semuanya hitam. Gothic. Itulah gaya yang dibawa oleh Johanna.
  • Tak pernah ada perempuan yang tak menggedik bila bersama dengannya. Semua akan menempel apabila melihat wajah kacak Syed Harraz. Tapi yang ini, sedikit pun tidak menunjukkan minat kepadanya. Namun, bila adanya Johanna, hidupnya tidak lagi sunyi. Gadis itu merubah rutinnya. Bagi Johanna pula, hadirnya bukan untuk memikat sesiapa. Jauh sekali Syed Harraz Hussain. Siapa sangka, dia boleh berkawan baik dengan lelaki senyum senget itu.
  • "Nak ke mana tu?" - Syed Harraz
  • "Nak sambung kerja gualah, bro!" - Johanna
  • "Aik? Layanlah aku makan dulu. Aku sorang-sorang aje makan ni." - Syed Harraz
  • "Lu tu bukan suami gua, bro...nak kena layan bagai!" - Johanna
  • Setiap kali panahan mata bundar itu tepat memandangnya, jantung Syed Harraz berdegup laju. Hati mula memainkan tempo. Dunia ini ana yang punya!
  • Tapi, apabila si abang suarakan rasa suka pada Johanna, jantung pula berhenti berdetak. Nafas seakan sudah tersekat. Senyuman si abang meluluhkan perasaan. Syed Harraz hanya mampu berdiam. Dia hanya mampu melihat. Kepada Johanna disampaikan pesan. Kerana cinta ini tidak memandang siapa aku dan siapa kamu! 

Specifications of Hanya Kamu Johanna, Dilla Ahmad

  • Brand
    Novel
  • SKU
    452818639_MY-691066110
  • Author
    Dilla Ahmad
  • Warranty Type
    No Warranty
  • ISBN/ISSN
    9789670870083


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
26 Very pleased
4 star
11 Satisfied
3 star
2 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top