I Love You Abang Singa, Zaiton Abd Rahman Malaysia

I Love You Abang Singa, Zaiton Abd Rahman Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 25.20
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

  • SINOPSIS.Kali pertama berjumpa, Aleesya Syaurah sudah mendapat tengkingan percuma daripada Emir Haidar, bakal bos baharunya. Bukan salah dia pun, kecil sahaja perkaranya, tapi marahnya lelaki itu mengalahkan singa betina lepas beranak.
  • Masalahnya dia cuma garang dengan Aleesya Syaurah seorang sahaja.
  • Sabar Leesya..Selawat banyak-banyak biar lembut sikit hati bos Singa kau tu. Orang kata marah tanda sayang-KAK NORLELA
  • Sayang konon...pirahh..Orang kalau sayang, tak adanya asyik nak melenting macam orang meroyan. Banyaklah dia punya sayang.
  • Memanglah dia ni, kalau tak menyusahkan aku, bukan bos namanya kan..-ALEESYA SYAURAH
  • Setiap hari kena jerkah, Aleesya sudah tidak takut lagi dengan lelaki itu. Sudah mangil kata orang. Semakin berani menjawab kata-kata bos singanya, bikin hati Emir Haidar terpikat. Makin dia melawan, semakin kuat semangat Emir Haidar hendak memiliki Aleesya Syaurah. Masalahnya, hendak ke Aleesya Syaurah dengan bos yang selalu berangin dan baran tak sudah-sudah itu? Lelaki sebegitukah yang boleh dia sandarkan harapan untuk hidup bahagia pada masa hadapan?
  • Engkau ni sebenarnya benci tapi rindu dengan abang singa tu kan Leesya?
  • Mahu tapi malu. Geram tapi sayang. Apa lagi ek? Hah..Meluat, tapi rasa kasih dalam hati tu sarat. Jangan nak menidakkan perasaan sendiri Leesya.
  • Bibir kata tak mahu, tapi dalam hati tu bagai digaru-garu rasa cinta yang menderu-deru - QASREENA
  • Saya tahu, saya bukan orang yang baik. Saya lelaki yang kerap tidak dapat menahan perasaan cemburu kerana rasa kasih yang teramat pada awak Aleesya. Saya takut kehilangan awak. Maafkan saya kalau sayang saya yang keterlaluan itu menyebabkan saya bertindak di luar batasan - EMIR HAIDAR
  • Masing-masing punya rahsia dan kisah sedih. Jalan cinta mereka penuh liku. Terluka dan dilukai menjadi asam garam dalam perhubungan.


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
11 Very pleased
4 star
6 Satisfied
3 star
2 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top