Lelaki Dingin (Novel Melayu, Anaasa, Novel, Novel Murah, Novel Adaptasi) by Rinsya Chasiani Malaysia

Lelaki Dingin (Novel Melayu, Anaasa, Novel, Novel Murah, Novel Adaptasi) by Rinsya Chasiani Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 22.00
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

BLURBAku Riah, editor di syarikat penerbitan kecil. Hmmm… Putus tunang sekali, pak we tu ada perempuan lain. Mulalah aku berangan nak kahwin dengan lelaki yang dingin sedingin salji di Kutub Utara. Yang penting dia takkan pandang perempuan lain, tak romantik pun tak apa, janji dia pandang aku seorang aje dalam hidupnya.“Sebab Riah penawar Ainal.” – bakal mak mentua“Dia tu siapa?” – Aku“Dia pelukis… Hidup dia macam katak di bawah tempurung, sesuai sangat dengan kau!” – Kak Mia
Tapi….
“Nal, awak nak hantaran apa dari saya?” - Aku“Saya nak jam tangan, baju Melayu, dan Al-Quran. Yang lain tu awak boleh pilihkan untuk saya.” – Ainal“Habis, awak tak tanya saya nak apa ke?” – Aku“Famili dah uruskan.” -Ainal
Ainal la mamat paling blurr dalam dunia ni, paling susah nak buat benda romantik, paling tak berperasaan, dan paling malas nak ambil tahu soal hati perempuan. Betul ke aku nak lelaki macam Ainal? Naik pening aku melayan kerenah dia. Tak pasal-pasal jadi guide untuk dia supaya jadi lelaki pujaan wanita!


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
26 Very pleased
4 star
11 Satisfied
3 star
2 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top