Lelaki Tangkap Muat, Mynfamieza Malaysia

Lelaki Tangkap Muat, Mynfamieza Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 14.90
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

  • Gara-gara nak menutup malu, Qisya Adelia telah dihantar ke kampung. Duduk bersama Hajah Limah yang kuat berleter dan suka mencari salahnya. Pantang bertemu muka, pasti ada yang tak kena. Tak tahan azab duduk di dalam rumah, Qisya Adelia secara senyap menyelinap keluar mencari hiburan. Dia hampir diperangkap. Nasib baiklah Hael Iktizaz, cucu angkat kesayangan Hajah Limah menjadi penyelamat. Hajah Limah pening kepala. Tak tahu nak buat apa, Hael Iktizaz datang bersama dengan ideanya. Dia meminta toknya kahwinkan sahaja dan dia sudi terima. Bukan mudah untuk Qisya Adelia setuju. Lagi-lagi lelaki yang jadi pilihan papanya adalah lelaki yang suka menyakitkan hatinya. Sampai sanggup dia mengambil tindakan gila gara-gara mahu memprovok keputusan tegas papanya. Tapi, tidak dilayan. Dia cuba untuk membantah dengan cara lain pula.
  • “Aku tak percaya. Lelaki macam kau ni mesti ada niat lain. Sebab tu kau nak sangat nikah dengan aku, kan?”
  • “Ya. Aku memang berniat kalau ada jodoh antara kita berdua aku nak bimbing hang sampai syurga.”
  • Nak tak nak, Qisya Adelia terpaksa terima kerana syarat papanya. Dia yakin perkahwinan ini tidak lama. Namun, semakin hari dia semakin selesa hidup berdua. Dia sedar dia dah jatuh cinta. Hael Iktizaz lagilah suka!


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
25 Very pleased
4 star
10 Satisfied
3 star
1 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top