Memang Salah Diriku (Limited), novel Malaysia

Memang Salah Diriku (Limited), novel Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 28.00
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

  • 100% Original
  • new
  • Ready Stock

PRE ORDER > POS DALAM 7 HARI

“Sayanggg! I tahu you ada kat dalam. Tolong bukan pintu ni.” Suara Mimie menjerit boleh dengar dengan jelas. Aku berpaling ke belakang mahu mencari Hanna, tapi rupanya dia sudah berada dekat di belakang aku, ikut sama mengintai. Maknanya dia sudah nampak. Sekali lagi kami saling berpandangan dan aku tarik kepala dia rapat ke dada aku. Satu ciuman aku berikan di kepalanya. “Awak pergi dapur. Saya nak panggil polis.” “Eh! Jangan la. Nanti kecoh pula jiran tetangga.” Hanna melarang sambil pegang lengan aku. “Pergi la tengok dia nak apa.” Itu saranan yang dia beri. Aduhai, Hanna ni, memang baik hati sungguh. Takkan tak tahu lagi Mimie tu nak apa? “Nak apa lagi, nak suami awak ni la.” Aku tunjuk ke dada sendiri. Waktu yang sama, terdengar lagi Mimie menjerit di luar sana. Kalau ada anjing dekat-dekat kawasan sini kan bagus, biar kena kejar dek anjing sebab buat kecoh depan rumah orang. “Awak nak bagi ke suami awak ni kat dia?” Sengaja aku tanya soalan cari pasal. Kalau dia angguk, memang aku kena lempang diri sendiri sebab cerdik sangat tanya soalan begitu.

Specifications of Memang Salah Diriku (Limited), novel

  • Brand
    OEM
  • SKU
    420937697_MY-612223498
  • ISBN/ISSN
    9789672137375


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
28 Very pleased
4 star
13 Satisfied
3 star
4 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top