Search
Meow! Kau Curi Hatiku Malaysia

Meow! Kau Curi Hatiku Malaysia

Status: In stock
RM 21.00
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

Product details of Meow! Kau Curi Hatiku

Seorang hantu kucing. Seorang lagi pembuli kucing. Apabila kedua-duanya bertembung, huru-haralah jadinya. Aik, pasal kucing pun nak bergaduh ke?

 

"Eh, yang encik duk tengok saja kucing tu kesakitan, kenapa? Tolonglah dia." "Kucing tu dah tak lama dah tu. Biar ajelah dia mati kat situ. Rim kereta aku ni, kau tak nak tanya pulak teruk ke tidak tercalar kena divider." "Encik dah langgar kucing tu, lepas tu encik tak mahu bertanggungjawab pulak?" "Dah dia melintas tak tengok kiri kanan, kau nak salahkan aku pulak? Kucing nilah yang salah. Sepatutnya, dekat jalan raya macam ni mana boleh melintas. Kalau nak melintas jugak, pergilah melintas kat zebra crossing sana. Guna aje lampu isyarat yang dah ada tu."

 

Tapi biasalah...dalam duk bergaduh macam tu, lama-lama jatuh suka juga. Masalahnya sekarang, si pembuli tu dah ada buah hati, Bella. Si hantu kucing pula single and available, tapi kena paksa kahwin oleh ayahnya dengan duda bertaraf pakcik ala-ala samseng Kampun Dusun, Haji Ripin.

Aduh! Gawat macam ni. Antara Bella dan Husna, Naim suka kedua-duanya. Dua-dua ada persamaan. Hantu kucing, gila kucing dan sayang kucing. Tapi siapakah yang berjaya curi hati dia yang sangatlah takut kucing? Semuanya sebab pada suatu masa dulu! Antara Naim dan Haji Ripin, Husna lebih sukakan Naim, tapi dia tidak tergamak merampas hak orang. Haji Ripin pula, err...langsung tak masuk dalam tastenya. Bak kata Naim kepadanya, "Kalau kau nak kahwin pun, kahwinlah dengan orang muda macam aku ni. Pilihan ayah kau tu, macam dah tak ada stok lelaki muda kat dalam dunia ni. Teruk betul cita rasa dia." Pening! Semuanya tersepit dan tak jumpa jalan keluar. Adakah Naim reda jodohnya dengan Bella? Tercapaikah hasrat Haji Ripin hendak memperisterikan Husna? 

 

"Jadi, jawapan muktamad aku, aku hanya akan kahwin dengan perempuan yang aku sayang aje. Kau tahu kan siapa perempuan tu?"

Specifications of Meow! Kau Curi Hatiku

What's in the box:
  • 1 x item
General Features:
SKU OE702MEAAEVUBRANMY-30872565
ISBN/ISSN 2147483647
Model Media
Warranty type No Warranty
Questions About This Product
Please Login or Register to ask question to the seller.
Login or Register to ask the seller now and answer will posted here.
My Questions
Questions and answers from Sam Bookshop
Answers from other sellers


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
18 Very pleased
4 star
13 Satisfied
3 star
4 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed
Bahlut Malaysia

Bahlut Malaysia

SKU: 39748

RM 22.77
Secret Husband Malaysia

Secret Husband Malaysia

SKU: 39015

RM 32.00

Tag:

Tag:

Back to top