PASANGAN KOPI SUSU Malaysia

PASANGAN KOPI SUSU Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 20.90
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

Product details of PASANGAN KOPI SUSU

Kali pertama bertentang mata, Julia Laiqanisa dah jatuh cinta. Tapi, kerana dia dan Zul Shahriman berbeza tingkah dan perwatakan, Julia pura-pura tak suka. Mulut saja kata benci, padahal hati dah kena curi.

“Kurang asam punya Shahriman. Dia cuba-cuba nak goda aku ya? Huh. Jangan haraplah aku nak terpikat. Kulit hitam macam air kopi, ada hati nak pikat aku yang putih macam susu ni? Jangan mimpilah aku nak tergoda dengan madah berhelah kau tu.”

Lama-lama Julia tak tahan. Bagaimana nak tahan kalau makin hari makin dia sayangkan Zul Shahriman? Dia nak bercerai! Tapi, dengar saja syarat yang diberikan ayahnya, Julia rasa macam nak pengsan! Mahu tak mahu, Julia usahakan tunaikan syarat Encik Jamal walaupun Zul Shahriman macam keberatan.

Maka, bermulalah perjalanan Julia menggoda suami sendiri.

“Hmm, penat-penat saya urut awak, takkan awak berterima kasih saja?” Julia sudah tayang senyum gatal. Sengaja dia mengangkat-angkat keningnya.

Sudahlah di pejabat mereka dapat gelaran Pasangan Kopi Susu, malah hidup mereka pun macam kopi susu. Dalam manis, ada pahitnya. Dalam putih, ada hitamnya. Kehadiran Jeffery dan Yanti menjadikan rumah tangga yang sedia bergoyang kian bergoncang.

Kerana cemburu, Julia membawa diri, tapi hanya sekejap. Dia kembali dengan tekad. Nak memikat hati suami sendiri kerana dia mulai sedar, dia dan Zul Shahriman memang seperti kopi susu. Saling melengkapi, saling memahami, saling mencintai…

Specifications of PASANGAN KOPI SUSU

What's in the box:
  • 1 x PASANGAN KOPI SUSU
General Features:
SKU OE702MEAANYNXXANMY-50472667
ISBN/ISSN 2147483647
Warranty type Local Supplier Warranty
Questions About This Product
Please Login or Register to ask question to the seller.
Login or Register to ask the seller now and answer will posted here.
My Questions
Questions and answers from Sam Bookshop
Answers from other sellers


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
16 Very pleased
4 star
11 Satisfied
3 star
2 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top