Pilihan Hati Mr Millionaire, Novel Malaysia

Pilihan Hati Mr Millionaire, Novel Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 27.90
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

Product details of Pilihan Hati Mr Millionaire, Novel

TENGKU DENNIS… bagai bulan jatuh ke riba. Begitulah perumpamaan bagi kehadiran lelaki itu dalam hidup Lisa. Kedudukan dan kemewahan yang dimiliki lelaki itu telah mengubah kehidupan Lisa sepenuhnya bagaikan malam yang diganti siang. Atas bawah kiri kanan dihiasi dengan kemewahan sehinggakan Lisa turut hanyut dalam dunia yang dicipta oleh lelaki itu.

LISA… apa lah sangat perempuan kampung tu, buat enjoy waktu muda ni ok lah. Begitulah niat yang disimpan oleh Tengku Dennis terhadap Lisa pada awalnya. Tapi, kuat mana je hati jantan dia tu? Lama kelamaan jadi berat pulak hati tu nak melepaskan perempuan kampung itu dari hidupnya.

“Awak tipu! Saya tau awak yang ambik. Kalau bukan awak siapa lagi? Tengah-tengah laut pula tu. Takkanlah ada pencuri. Saya tau saya belajar tak tinggi tapi saya tak bodoh tau. Bak balik!” – Lisa

“La… sedar diri rupanya. Ingatkan tak sedar diri. Tapi tak apa, belajar tak tinggi pun boleh pakai branded jugak kan?” – Tengku Dennis

Mr. Millionaire dan gadis kampung… datang dari dua dunia yang berbeza, lahir dari jalan cerita yang tak sama. Ini kisah kehidupan mereka yang hanyut bersama melayari lautan kemewahan dunia sehingga mereka menemui salah satu tujuan sebenar dalam sebuah kehidupan.

Specifications of Pilihan Hati Mr Millionaire, Novel

What's in the box:
  • 1 x Pilihan Hati Mr Millionaire
General Features:
SKU OE702MEACPVYWPANMY-219212730
ISBN/ISSN 2147483647
Warranty type No Warranty
Questions About This Product
Please Login or Register to ask question to the seller.
Login or Register to ask the seller now and answer will posted here.
My Questions
Questions and answers from Sam Bookshop
Answers from other sellers


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
26 Very pleased
4 star
11 Satisfied
3 star
2 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top