Search
P/S I Love You Malaysia

P/S I Love You Malaysia

Status: In stock
RM 22.90
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

Product details of P/S I Love You

KUMPULAN kadet-kadet itu nampak tergamam memerhatikan Aryana yang mendatangi mereka membawa pinggan nasi. “Heheee dia datanglah.”  “Siot minah ni, berani mati sungguh.” “Aku kasi ayat sikit.” Mereka tersenyum-senyum melihat Aryana yang datang menghampiri mereka. “Joint makan ye bang.” Masing-masing diam melihat keberanian Aryana berhadapan dengan mereka. Aryana duduk dengan selamba lalu makan dengan tenang di meja mereka. Semuanya diam sejenak, namun tiba-tiba... “Sorry pasal semalam.”  “Ok.” Aryana menjawab perlahan. “Pompuan masuk askar tak cun dik, tak cukup lentik nanti.” “Kenapa? Takut kami lagi gagah dari uolls?” Masing-masing memperkenalkan diri akhirnya, Aryana tidak banyak bercakap, sebaliknya hanya tersenyum-senyum sahaja mendengar cerita mereka. Tiba-tiba seseorang yang dipanggil Edy menyuarakan persoalan kepada Aryana. "Awak tak rasa rugi ke masuk sini? Esok-esok kita dapat Lt. Muda je kot. Kalau masuk suksis kompom-kompom kuar jadi inspektor, jawatan setaraf dengan inspektor regular? Kita ni apa ada? Low class kot. "Kalau macam tu korang masuk polislah, kenapa masuk tentera.” “Kami cakap pasal hak! pasal pangkat" "Hak apa yang korang maksudkan?" "Pangkatlah, rugi kita berlatih bagai nak rak lepas tu dapat Lt. Muda je kot." Edy masih tidak berpuas hati. "Kalau pangkat yang kau cari pergilah masuk suksis, kau lupa ke tauliah kita dari Ke Bawah Duli YD Agong. Watikah dorang dari PDRM. Suka hati PDRMlah nak bagi setaraf atau tidak." Edy menunduk, sukar untuk dia memahami maksud Aryana.. “Sudah, sudah! Jangan bertengkar tentang pangkat. Kalau awak dapat masuk PALAPES nanti, awak rasalah latihan kami macam mana. Tu pun awak jadi student awam, kalau kadet macam kami boleh biol kalau tak cukup ketahanan mental.” Faris mengakhiri perbalahan. Segalanya berakhir dengan tenang, tidak ada pertengkaran dan tidak ada sindiran sinis. Tapi memang ada yang tidak berpuas hati atas perkara yang berlaku. “Huh! aku paling benci ‘orang pompuan’ berlagak handal nak jadi askar!” Dia mendengus melepaskan rasa.

Specifications of P/S I Love You

What's in the box:
  • 1 x item
General Features:
SKU OE702MEAAEVUG7ANMY-30872686
ISBN/ISSN 2147483647
Model Media
Warranty type No Warranty
Questions About This Product
Please Login or Register to ask question to the seller.
Login or Register to ask the seller now and answer will posted here.
My Questions
Questions and answers from Sam Bookshop
Answers from other sellers


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
12 Very pleased
4 star
7 Satisfied
3 star
3 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed
Bahlut Malaysia

Bahlut Malaysia

SKU: 39748

RM 22.77
Secret Husband Malaysia

Secret Husband Malaysia

SKU: 39015

RM 32.00

Tag:

Tag:

Back to top