Sayang, Anak Mak! Malaysia

Sayang, Anak Mak! Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 27.72
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

Product details of Sayang, Anak Mak!

“Patutnya abah bersyukur sebab Amani tak habiskan masa dengan teman lelaki. Bercouple tu kan haram.” – AMANI.

Amani menggelabah dengan permintaan karut Encik Bakarudin. Permintaan itu tak pernah dibuat dek abah orang lain. Nak kenalkan macam mana, kalau Amani tak ada teman lelaki? Yalah, Amani ni perempuan jenis kasar, berani dan hobinya pula merempit. Sudahnya, dilantik anak mak itu sebagai hero untuk drama sebabak pakwe makwe yang akan diarahkan dan dilakonkan sendiri.

“Saya kan ada? Saya boleh kahwin dengan Amani!” – HAFIEY.

Dek lafaz janji spontan Hafiey, drama sebabak pakwe-makwe dengan Amani sudah menjadi realiti yang tiada tamat tempoh. Mereka berdua diikat dalam ikatan yang direstui oleh keluarga sampai hujung nyawa, walaupun perkahwinan tiada rasa cinta. Malam pertama, Hafiey dah kena denda. Itu la! Siapa suruh memandai yang bukan-bukan dengan Amani, anak si askar pencen tu.

Anak mak bukan sebarang anak mak. Anak mak ni berani mengakui perasaan sendiri. Tak seperti lelaki lain kat luar sana. Hafiey mengaku suka dan sayang kepada Amani. Tapi, apabila masuk soalan seterusnya, anak mak ni dah jadi bingung sekejap.

“Kau cintakan aku?” – AMANI.

“Cinta. Apa maksudnya, ya? Mak tak pernah ajar pulak pasal cinta.” – HAFIEY.

Apabila Hafiey melancarkan kempen memikat, Amani dah menggelabah. Senyuman Hafiey dirasakan lagi manis daripada gula. Risau! Kalau dibiarkan, Amani pasti akan terkena penyakit diabetes cinta Si Hafiey. Tapi, Hafiey tak pernah mengalah. Dia menantu askar pencen. Jadi, harus la berjuang sebelum mengaku kalah!

Baru saja perasaan cinta hendak berputik, rumah tangga mereka diuji. Muncul pula Fatin a.k.a kekasih Harraz dalam misi merebut semula Hafiey yang sepatutnya menjadi miliknya. Bercinta dengan si abang, tetapi dalam hatinya hanya ada si adik.

Mampukah cinta Hafiey dan Amani yang baru berputik itu melawan anasir luar yang mahu merosakkan rumah tangga mereka? Bolehkah rumah tangga dibina bertahan, andai dalam hati ada rasa curiga terhadap keikhlasan pasangan?

Specifications of Sayang, Anak Mak!

What's in the box:
  • 1X Sayang, Anak Mak!
General Features:
SKU PE939MEAA3428VANMY-6257464
Edition 1
Format Books Paperback
ISBN/ISSN 2147483647
Language Malay
Model KARYASENI-SAMP2U-76
Number of pages (pages) 734
Size (L x W x H) 11.5x3.5x18.4
Weight 0.56
Publisher Penulisan Enterprise
Warranty type No Warranty
Year 2015
Questions About This Product
Please Login or Register to ask question to the seller.
Login or Register to ask the seller now and answer will posted here.
My Questions
Questions and answers from KARYASENI
Answers from other sellers


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
21 Very pleased
4 star
6 Satisfied
3 star
2 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top