SEPAHIT KOPI, novel Malaysia

SEPAHIT KOPI, novel Malaysia

Category: Local Romance
Status: In stock
RM 27.00
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

  • 100% Original
  • new
  • Ready Stock

“Aku akan potong gaji kau sebab patahkan batang anak lada tu.” - FAWWAZ RADI“Eh mana boleh, namanya pun dah ‘ter’… bukan sengaja pun.” - DAYANG IRDINA“Cuba aku ‘ter’patahkan jari kau, kau nak tak?” – FAWWAZ RADI“Eh jangan tuan muda. Nanti tuan muda ‘ter’kahwin pula dengan saya sebab dah patahkan jari saya ni… tuan muda nak ke ada isteri jari yang dah patah? Tak nak, kan… kan?”- DAYANG IRDINADari tak suka, boleh saja bertukar menjadi cinta. Dari menyampah boleh saja menjadi gila bayang. Jampi apa yang Dayang dah buat sampai Fawwaz yang hatinya suam-suam kuku mula berbunga-bunga cinta. Bagi Dayang, Fawwaz adalah pelajaran terindah dalam hidupnya. Tidak mungkin dia akan mengubah hatinya untuk lelaki lain. “Cinta abang sebanyak air di lautan. Tak pernah sedikit pun berkurangan.” - FAWWAZ RADI “Cinta saya sebanyak darah yang mengalir di tubuh kita. Yang memisahkan hanyalah sebuah kematian.” – DAYANG IRDINANamun sudah dinamakan manusia, pasti hidup sentiasa diuji. Hanya kerana fitnah mereka berantakan. Kepercayaan hilang sekelip mata. Dayang menderita, Fawwaz sengsara. Benarkah akhir bahagia memang ada meskipun tidak seperti yang kita duga? Dalam gelapnya hati yang terluka, masih adakah pelangi yang menerangi? Biarpun cinta itu sepahit kopi atau semanis cham. Jika betul bancuhannya, pasti nikmatnya terasa. Begitulah perjalanan sebuah cerita cinta. Tak selamanya cinta itu manis, tak selamanya cinta itu pahit

Specifications of SEPAHIT KOPI, novel

  • Brand
    OEM
  • SKU
    443013428_MY-655701667
  • ISBN/ISSN
    978983220194


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
22 Very pleased
4 star
7 Satisfied
3 star
3 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed

Tag:

Tag:
*

Back to top