Search
Setanggi Cinta Umairah Malaysia

Setanggi Cinta Umairah Malaysia

Status: In stock
RM 31.00
Payment on delivery
Van chuyen don gianSimple shipping
San pham chat luong High quality products
Ban hang toan quoc Nationwide sales
Thanh toan khi nhan hang Simple shipping

  • Suitable for leisure reading
  • Good content
  • Excellent publisher

NUR UMAIRAH… Gadis kampung yang alim dan tidak pandai menonjolkan kecantikannya. Melakukan perubahan diri demi sayang akan persahabatannya dengan Juma yang sama-sama mengharungi suka duka kehidupan di alam kampus.

IMRAN… Jejaka kacak yang dibuai cinta dengan gadis idamannya, Zulaikha. Hubungan yang dibina beberapa tahun musnah jua akhirnya apabila Zulaikha berpaling.

Imran dan Umairah : Takdir. Disatukan untuk menjaga maruah keluarga masing-masing. Penyatuan tanpa rasa cinta dalam diri, tidak seperti pasangan yang lain. Imran yang masih mengharapkan Zulaikha menolak terus Umairah dari hidupnya. Namun, tidak pula dia ingin menceraikan Umairah.

“Umairah… tu bilik kau, ni bilik aku. Rumah ni rumah aku. Jadi aku tak suka kau ubah apa-apa. Kalau kau rajin sangat, buat je dalam bilik kau tu. Kat luar ni semua kawasan aku… Kau tak boleh tuntut apa-apa pun daripada aku. Kau bukan sesiapa pun. Kau faham apa maksud aku, kan?” – IMRAN

Walaupun begitu,  Umairah tetap mendahulukan suaminya dalam apa jua urusan hariannya biarpun dia dilayan sedemikian. Perasaan aneh mula terdetik dalam hatinya apabila layanan Imran terhadapnya berubah. Namun, dia sedar siapa dirinya kepada Imran.

“Awak tak panas ke duduk dalam bilik kecik ni?” - Umairah

“Tak. Sebab abang ada sayang, sejuk mata memandang.” - Imran

“Dulu ada orang cakap dengan saya, dunia saya hanya dalam bilik kecik ni. Jadi saya dah tak boleh nak keluar dari dunia saya ni.” - Umairah

Haruman cinta Umairah hanyalah untuk suaminya biarpun dia didatangi jejaka kacak lain. Pada saat bahagia mula menerjah rumah tangganya, dia dan Imran diuji dengan pelbagai musibah.

Mampukah Imran menebus kesalahannya sekaligus menggapai cinta Umairah? Namun bagaimana pula penerimaan Umairah apabila mengetahui Imranlah penyebab kematian arwah ayahnya?

Spesifikasi oleh Setanggi Cinta Umairah

  • Jenama
    China OEM
  • SKU
    OE702MEAAEVUBAANMY-30872548
  • Jenis jaminan
    Tiada Waranti
  • ISBN/ISSN
    9789670567273
  • Model
    Media
Apa di dalam kotak
1 x item


Official delivery unit


Understanding the importance of safe and secure shopping, we provide our customers with a broad range of secure payment options including cash-on-delivery, where you pay in cash only when you receive your package. Be assured of product quality and authenticity: All purchases on Website are guaranteed to be genuine products, new, not defective or damaged. If it is, simply return it within 14 days for a full refund under our Buyer Protection Program.

Delivered by Malaysia Post - Nationwide Sales - Payment Upon Delivery - Free Returns

Evaluate
Average rating
0
0 nhận xét
5 star
11 Very pleased
4 star
6 Satisfied
3 star
2 Normal
2 star
0 Below average
1 star
0 Disappointed
Bahlut Malaysia

Bahlut Malaysia

SKU: 39748

RM 22.77
Secret Husband Malaysia

Secret Husband Malaysia

SKU: 39015

RM 32.00

Tag:

Tag:

Back to top